pátek 24. června 2011

#19 Posel v temnotě

Někteří poslové přinášejí dobré zprávy, jiní přinášejí zprávy špatné. Jsou ale i poslové, kteří přicházejí jen proto, aby vás vytočili.

Mimochodem, za půl roku jsou tu zase Vánoce!

Podvoid komiks - #19 Posel v temnotě

« starší komiksvšechny epizodynovější komiks »


Přepis komiksu


Hlas ze tmy: JAUVAJS! Necpi mi to tam tak!
Syntetický hlas ze tmy: Neříkej, že to tam nenarvu.
Hlas ze tmy: Aaaa!
Syntetický hlas ze tmy: Přestaň, skučíš jak malá holka.
Hlas ze tmy: Nechceš si to vyměnit, chytráku?
Syntetický hlas ze tmy: Ne, už jsme o tom mluvili. Teď drž.
Hlas ze tmy: Au! To se tam nemůže vejít!
Zhúliel: Sakra, co se tu děje?
Hlas ze tmy: Auuu!!!
Syntetický hlas ze tmy: Tak a je tam.
Hlas ze tmy: To příšerně tlačí! Koukej to vyndat!
Syntetický hlas ze tmy: Nejde to.
Hlas ze tmy: Šlo to dovnitř, musí to jít ven!
Syntetický hlas ze tmy: Mělo by, ale někde nejspíš došlo k chybě.
Hlas ze tmy: Shroube, je mi jedno, jak to uděláš, ale koukej to dostat ven!
Zhúliel: Nazdar chlapi, co tu děláte a proč si na to nerozsvítíte?
Shroub: Instaluji Alexujovi náhradní oči.
Zhúliel: Jo, proto jsem vlastně tu. Alexuji, určitě rád uslyšíš, že Pastafa jedno z těch tvých očí našel, ale protože se bál ti přijít na oči, přemluvil mě, abych ti je dal za něj.
Zhúliel: Asi nemusím zdůrazňovat, že kdyby místo toho přišel ten špagetožrout sám, byl by tu ještě dřív, než ti Shroub nacpal do hlavy místo bionického oka sněžící těžítko, ale to už je život...
Shroub: To vysvětluje nestandardní rozměry.
Alexuj: Shroube, máš deset vteřin na to zmizet, pak ti zkroutím kola do osmičky!
Zhúliel: Jsem rád, že jsem mohl být nápomocen.
Alexuj: Zhúlieli, ty se taky koukej ztratit.
Zhúliel: S radostí, šéfe.

Žádné komentáře:

Okomentovat