pátek 22. července 2011

#20 - Koupelnové psycho

Jubilejní dvacátý díl je věnován památce Alfreda Hitchcocka. Asi poznáte proč.

Podvoid komiks - #20 - Koupelnové psycho

« starší komiksvšechny epizodynovější komiks »

Přepis komiksu


Iput: (haleká před dveřmi do koupelny) Tak sebou hoď, Surael! Mám na xichtě zelený líčidlo a když ho co nejdřív nesundám, budu mít tejden nezdravou barvu.
Surael: A já mám všude spáleniny! Dej mi pokoj, Ipute!
Iput: Tak mi alespoň podej odličovač!
Surael: Ne! Táhni!
Iput: (pro sebe)Jak chceš, ty blonďatá čarodějnice. Zatím co se budeš cachtat, já si tady odemknu, vezmu si tubu s odličovačem a ty o mně nebudeš vědět dřív, než ti zastavim teplou vodu!
Iput: (pro sebe) No to snad ne! Kolikrát jsem jim říkal, aby mi odličovač NEDÁVALI na skříňku nad zrcadlem!
(Surael se koupe ve vaně, Iput zatím vyleze na umývadlo a natahuje se pro tubu s odličovačem)
Iput: (pro sebe) Už jenom kousek...
Surael: Ten dračí dech mi popálil nohy i přes šaty. Blbej drak!
Iput: (pro sebe) Nerozptyluj se, Ipute.
Iput: (pro sebe) ...ale stačilo by trochu se nahnout a viděl bych přes závěs...
Iput: (uklouzne a visí na skříňce nad zrcadlem) Sakra-mejdlo!!!
Surael: Kdo je tam?
Přes závěs je vidět jen Iputova silueta a tuba, kterou drží v ruce vrhá stín jako nůž:
Surael: Tsunami!!!
(Flóra a Xier pozorují okénkem ve dveřích ošetřovny, jak Iputa chodbou unáší příval vody)
Flóra: Tohle není poprvé, co Iput vyplavil koupelnu, ale takovou vlnu vidím poprvé.
Xier: Vypadá to, že je vaše parta plná... temperamentních osobností.
Flóra: Hmm, to asi ano. Až opadne voda, půjdeme a se všemi tě seznámím.
Pastafa: (ukazuje na Xierův rentgenový snímek) Hele, Xiere, tohle vypadá jako ty.
Xier: Koukám, že se mám na co těšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat