úterý 12. dubna 2011

#16 Probuzení do noční můry

Ačkoliv byl tento komiks naplánován na 13.5., byl zveřejněn o den později kvůli neplánovanému výpadku spužby Blogger. Taky si za to sypou popel na hlavy. Pánové z Bloggeru měli holt v pátek 13. skutečně nešťastný den

Po delší odmlce je to ale tu - další díl Podvoidu! Nejen že se nám děj posune do zcela nového prostředí a oběví se v něm řada nových postav, ale odhalí se nám zcela nový náhled na svět Podvoidu. Samozřejmě to všechno nebude tak najednou, do jednoho dílu by se to nevešlo.

Takže pro začátek tu máme v nových kulisách jednu novou postavu (+ kocoura) a řetězovou pilu...
Podvoid komiks - #16 Probuzení do noční můry

« starší komiksvšechny epizodynovější komiks »


Přepis komiksu


Flóra: Neboj, Mourku, teď to bude trochu vrčet, protože musím tady tomu chudáčkovi sundat helmu. Abych ho mohla ošetřit, víš?
Zvuk: VRRRRRRRRRRRRR...
Xier: Ne!
Xier: Když mi sundáte helmu, jsme všichni mrtví. Celou planetu může zachvátit příšerná epidemie.
Zvuk: RRRRRrrrr...
Flóra: To bychom teda neradi, viď Mourku.
Flóra: Ale jak tě mám ošetřit, když se na tebe ani nedostanu?
Xier: Nic mi není, jen jsem byl asi chvíli mimo.
Xier: Počkat, na co máš tu řetězovou pilu?
Flóra: No přeci abych ti mohla sundat tu helmu. Zkoušela jsem nůžky, kleště, nůž na roubování, ale marně, tak jsem sáhla po něčem větším.
Xier: Klika že jsem se probudil, jinak by šla helma dolů i s hlavou, co?
Flóra: Ale ne, já jsem dobrá ošetřovatelka! Takové věci se mi většinou nestávají, viď Mourku.
Xier: Hned jsem klidnější.
Xier: Ale vážně, kde to jsem a kde jsou ostatní?
Flóra: Jsme na palubě Sokolíka - to je náš hvězdolet. Jestli myslíš ostatní jako ty, tak kluci přinesli jenom tebe. Moc se mi nesvěřovali, co se stalo, ale až se vrátí Pastafa, určitě ti řekne víc.
Flóra: A co ty jsi vlastně zač? Proč by všichni kolem pomřeli jen co by sis sundal helmu?
Xier: Jsem Xier-Tentelingianaman, pilot raketoplánu druhé třídy. Byl jsem členem expedice na palubě Zrcadla vědění. Přicestovali jsme z jiné dimenze, abychom poznali nové vesmíry, ale pak nás přepadli nějací trpaslíci a museli jsme opustit loď. Pak jsme nouzově přistáli na neznámé planetě, kde jsme narazili na zelené domorodce a obří oheň chrlící ještěrku zapalující les.
Flóra: Aha...
Flóra: Překonali jste bariéru reality a vtrhli do našeho vesmíru. Jste ztracené duše?
Xier: Já bych to sice takhle neřekl, ale v jistém smyslu ano.
Xier: Ehm ...je snad něco v nepořádku?
Flóra: Vlastně není.
Flóra: Kdybyste nám chtěli ublížit, nezabíjeli byste toho draka. Sice můžeš přinést záhubu všem okolo sebe, ale to je jako s ďáblovou pivoňkou - to že její vůně zabíjí rozleptáním plic z ní přeci nedělá zlou rostlinku, nebo ano?
Xier: Možná že nakonec mám otřes mozku.
Xier: Teď jsem měl pocit, že plácáš úplný nesmysly.

Žádné komentáře:

Okomentovat